Tuesday 2 December 2008

Sekitar konvo kawan2 di UiTM Malaysia

Baru2 ni aku ada menerjah kawan2 aku masa dekat arau dulu (diploma perakaunan), depa semua ni dah grad degree akaun jugak. So aku pi la tgk depa dan ambik2 gambar skit, bukan selalu nak jumpa macam ni dah. So kepada sesiapa yang mau gambar dari kamera aku leh direct download kat sini http://mission100.com.my/fileman/konvo.zip aku jugak nak gambar2 dari kalian jugak. Mai kita sama2 exchanged. Gambar2 tersebut leh la diemelkan dekat emel aku saudrif_firdaus@yahoo.com atau korang upload la dekat mana2 photo hosting ke, senang nak download. Gambar yang aku bagi link tadi pun aku ada upload dalam friendster dalam pixel rendah skit la. Anyway, tahniah la dekat korang semua sebab dah grad, nanti mai aku punya konvo pulak dalam bulan april/mei 2009 ni. Jangan buat senyap pulak. He3.

No comments:

Post a Comment