Wednesday 15 October 2008

Alhamdulillah...Berjalan di atas landasan

5hb November 2008, tarikh keramat utk hantar final project aku, aku dah dpt balik tune utk lengkapkannya, then aku dh decide just present business model n prototype gitu2 ja, prototype tu aku lancarkan utk dptkan feedback skit bagi menguatkan hujah2 aku dalam final report yg aku tgh buat ni. Project aku ialah My Own PC: Development of D.I.Y (Do it Yourself) Computer System Business Model. Aku pun dah dpt suntikkan semangat dari org2 sekeliling aku terutamanya bonda aku yg mendoakan aku berjaya dgn cemerlang pada semester last ni. Mudah2an Allah mudahkan dan bukakan jalan untuk aku berjaya. Amin... - Korang leh usha2 prototype aku tu kat sini http://myownpc.matdus.com

Ps:- Masih lagi peringkat beta ;-)

No comments:

Post a Comment